9 دلیل مدرن کردن کابینت های آشپزخانه شما
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

9 دلیل مدرن کردن کابینت های آشپزخانه شما
از آنجا که هر سال خانه های جدید ساخته می شوند ، هر شهر و محله دارای وصله ای در سنین و سبک خانه است. این امر در مورد آشپزخانه ها نیز انجام می شود. سبک های آشپزخانه بیشتر توسط کابینت ها و پیشخوان ها طراحی می شوند. در طول دهه ها ، جذاب ترین و جذاب ترین طراحی ها به طرز وحشیانه ای تغییر کرده است. کابینت ها با طیف بسیار باورنکردنی متفاوت هستند. از چوب جامد گرفته تا فلز و شیشه. از قفسه های ساده عمیق گرفته تا قفسه های نگهدارنده پیشرفته و محفظه ها.

اگر آشپزخانه شما قدیمی و نیاز به کابینت های مدرن است ، این فقط موضوع ترجیح بصری نیست. این فرصتی است برای پیشرفت های عمیق در آشپزخانه شما. مدرن بودن کابینت های آشپزخانه شما به دلیل مزایای اضافی زیادی که می تواند یک آشپزخانه مدرن به همراه داشته باشد ، بیش از اندازه سبک است.

بیایید نگاهی دقیق تر به نه دلیل اصلی که هر صاحبخانه می تواند از نوسازی آشپزخانه با کابینت های سفارشی سود ببرد ، بیاندازیم.

1) سبک آشپزخانه را به روز کنید
دلیل اصلی تغییر صاحبان خانه برای تغییر آشپزخانه ، تغییر شکل ظاهری آن است. یک آشپزخانه می تواند شخصیت یک خانه را تعریف کند. شاید کابینت های چوبی سنگین به سبک کشور ، جادویی نباشد که در خانه می خواهید. شاید شما یک سبک مدرن تر را دوست دارید یا آشپزخانه خود را به یک موضوع طراحی خاص تبدیل کنید که بهتر شخصیت شما را به عنوان صاحب خانه متناسب کند.

با پیشرفت نوآوری های مربوط به ساخت کابینت در طی دهه ها ، سبک های آشپزخانه به روز شده می توانند کارایی ، فضای ذخیره سازی و سهولت استفاده بیشتری نسبت به طرح های قدیمی ارائه دهند. آشپزخانه شما از یک ظاهر جدید و تجربه کابینت با کیفیت بالاتر پس از مدرن شدن بهره مند خواهد شد.

2) پیکربندی آشپزخانه خود را تغییر دهید
برای بسیاری از صاحبان خانه بهترین نتیجه تغییر صفحه و پیکربندی خود آشپزخانه است. تمام طراحی های آشپزخانه ایده آل نیستند یا برای سبک آشپزی شما ایده آل هستند. تغییر نحوه تعریف کابینت ها و پیشخوان ها فضای موجود در آشپزخانه شما می تواند واقعاً تجربه خانه شما را تغییر دهد. فضای را گسترده تر کنید ، یک جزیره را اضافه یا حذف کنید ، پیشخوان ها را باریک یا عمیق تر کنید. نوار را اضافه کنید ، شکل ناحیه بسته شده را تغییر دهید یا با یک تنظیم جدید آشپزخانه و کابینت های مدرن ، فضای کاری دیگری ایجاد کنید.

3) طراحی مجدد و ارتقاء ذخیره سازی
از زمان ساخت خانه های قدیمی در جوامع کشورمان ، نوآوری های ذخیره سازی بسیار طولانی است. فناوری پایه کابینت شامل جعبه و قفسه است. اما گزینه های ذخیره سازی پیشرفته می تواند آشپزخانه شما را به یک وزش نسیم تبدیل کند تا بدون کوهنوردی یا متوقف کردن حرکت کند. می توانید فضاهای کوچک "مرده" را برای ذخیره سازی ادویه ها یا ظروف کوچک به فضای عمودی باریک تبدیل کنید. می توانید قفسه های نخ ریسی تنبل و قفسه های تاشو را اضافه کنید تا دسترسی و استفاده از کل فضای کابینت شما راحت تر شود. و می توانید محفظه ها و انبارداری از سیم را به هر فضای باز بر اساس چگونگی و مکانی که وسایل را در آشپزخانه ذخیره می کنید اضافه کنید.

راه حل های جدید ذخیره سازی می تواند به شما کمک کند تا پیشخوان ها را پاک کنید ، ظرفیت ذخیره خود را بهبود بخشید ، و جوراب زنانه ساقه بلند و بازیابی را بی نهایت آسان تر کنید.

4) بهبود کیفیت و دوام
مواد کابینت و کیفیت ساخت و ساز نیز مسیری طولانی برای پیشرفت دارد. بیشتر خانه ها ، در هنگام ساخت ، دارای کابینت هایی با کیفیت متوسط ​​تا پایین هستند زیرا این یک انتخاب اقتصادی برای پیمانکارانی بود که محله را ساختند. اما شاید شما متوجه شده باشید که کابینت های شما به دلیل مواد کم کیفیت تمایل به حل شدن ، لکه گیری ، خرد شدن یا پیچ و تاب بودن دارند. یا اینکه آنها بخاطر نصب سریع عجیب یا گذشته DIY کج شده اند.

هنگامی که کابینت های آشپزخانه خود را مدرن می کنید ، می توانید هم کیفیت و هم دوام کابینت های خود را بهبود بخشید. مواد و مدل های کابینت را در نظر بگیرید که می توانند ده ها سال استفاده را تحمل کنند ، از جمله نشت گاه به گاه ، تابه افتاده یا لگد زدن به کودک نو پا.

5) یک آشپزخانه پایدار بسازید
خانه های پایدار روند رو به رشد در املاک و مستغلات و شیوه زندگی مدرن حرفه ای است. یک خانه پایدار اقتصادی است که از نظر انرژی و از منابع تجدید پذیر سازگار با محیط زیست ساخته شده است. یک آشپزخانه پایدار از جنبه های مختلفی ساخته شده است ، از شیر آب قابل محافظت در آب تا چوب های تجدید پذیر در کابینت های آشپزخانه. چوب طرد شده راهی عالی برای بدست آوردن چوب های سخت چوب قدیمی با شخصیت است ، در حالی که چوب های در حال رشد سریع مانند بامبو و لیپتوس برای کابینت های جدید چوب جامد که برش و رشد مجدد از اکوسیستم تأثیر نمی گذارد عالی هستند.

6) ویژگی ها و کارایی آشپزخانه را اضافه کنید
بیشتر ما می توانیم به یک یا دو چیز فکر کنیم که به آشپزخانه فعلی خود اضافه خواهیم کرد. شاید یک سینک دوم برای کارهای بزرگ آماده سازی غذا یا تخته برش اسلایدی یا بازوی شیر آب قابلمه باشد. هر سرآشپز خانگی چند ویژگی آشپزخانه خود را دیده است که آشپزخانه رویایی خود را تشکیل می دهند. چه تمایل به ابزارک های کاربردی و چه محفظه های پنهان داشته باشید ، مدرن سازی کابینت های آشپزخانه شما این فرصت را به شما می دهد که این ویژگی ها را به کابینت جدید ، پیشخوان و طراحی ذخیره سازی اضافه کنید.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: